Tuesday, October 12, 2010

Alina și Dan













Și cîteva color :)





5 comments:

  1. A 3-a e superba !
    Iar ultima poza... :)) wtf ?

    ReplyDelete
  2. Ce îmi place cum faci tu fotografie de nuntă :) E cumva sinceră și de aceea frumoasă.
    Dar să știi că mie nu îmi plac pozele tip fisheye (nu știu dacă sunt, dar așa îmi arată a doua și a treia color). Mi-e frică tare de fotografiile astea rotunde și vignetate pe la colțuri, nu mi-ar plăcea să fiu în ele.
    Vai, am scris mai mult despre ce nu-mi place. Să recuperez. Faci treabă tare bună (zise ea subiectiv, nu că ar fi vreo cunoscătoare) - mai ales cele alb-negru sunt frumoase-frumoase.

    ReplyDelete
  3. Multmesc frumos! :)
    Obiectivul nu este fisheye. Cam asa ar arata o poza cu el http://www.uteroemer.de/Fish%20eye%20lens2.JPG

    Pozele mele care iti par asa sunt facute cu un wide ridicat deasupra capetelor respectivilor :)

    Revenind insa, multumeeesc!

    ReplyDelete
  4. Ei, na, eu nu mă pricep la de-astea, îmi mai spune câteodată băiatul și eu îl ascult. Și mi-a arătat el odată fisheye de-ăsta care nu e perfect rotund, e întins cumva. Mă rog.

    Dar tare îmi plac. Celelalte, desigur.

    ReplyDelete